Kohdentaminen

Savon Sanomat, Iisalmen Sanomat ja Warkauden Lehti

Kohdentamalla saavutat enemmän hyötyjä

  1. Tavoitat oikean kohdeyleisösi oikeaan aikaan ostopolulla.
  2. Löydät kanssamme oikeat mainosratkaisut, toimivat kanavat ja ajankohdat.
  3. Etsimme kohderyhmääsi puhuttelevan oikean mainosviestin.
  4. Saat myös massamedian näkyvyyden.
  5. Suunnittelemme puolestasi kohdennusvaihtoehdot. Samassa kampanjassa Sinulla voi olla useita kohdennusvaihtoehtoja.
  6. Toimitamme Sinulle kampanjan päätyttyä dataa, jota voit hyödyntää seuraavien kampanjoiden suunnittelussa.

Mediatutka – yleisökohdentaminen

Mediatutka-työkalun avulla mainontaasi voidaan kohdentaa kohderyhmäsi sosiodemografisten ja kiinnostusalueiden perusteella. Sosiodemografioista voidaan valita esimerkiksi sukupuoli, ikä, ammattiasema, koulutus, tulotaso, asumistapa ja kulutustottumukset. Valittavana on myös kuluttajan 28 eri kiinnostusaluetta (kts. tästä). Tiedot perustuvat kuluttajan selainkäyttäytymiseen. Voit valita yhden tai useampia kiinnostusalueita ja kohdistaa viestisi juuri tälle kohderyhmälle.

Profilointimme perustuu Enreach-kohdennusjärjestelmään.

Teemakohdennus

Voit kohdentaa mainontaasi verkkolehden eri teemoihin – sillä tietyillä aihepiireillä on oma lukijakuntansa. Mainontaasi voidaan kohdistaa esimerkiksi urheilu-, auto-, viihde- ja talousosioihin.

Aluekohdennus

Mediavalintasi on tehokkainta alueellista kohdentamista. Kun Sinulla on paikallinen kampanja, paikalliset asiakkaasi ovat kiinnostuneita myös alueesi kaupallisesta tarjonnasta.  Sijaintiin perustuvaa kohdennusta voimme tehdä maakunta-, kaupunki- ja postinumerotasolla, kun asiakkaasi etsii Sinua ja viestejäsi kannettavaltaan tai pöytätietokoneeltaan.

Retargeting/remarketing

1. Uusi mainos näytetään niille kävijöille, jotka ovat nähneet edellisen mainoksen.
2. Mainosviesti näytetään niille kävijöille, jotka ovat aiemmin vierailleet mainostajan sivustolla.

Muut kohdennustuotteemme

Aikakohdennus Voimme rajoittaa mainontasi näkyvyyden tiettyyn kellonaikaan.

 

VINKKI: Kohdennettujen kampanjoiden teho paranee kampanja-ajan pidentyessä, suosittelemme kampanja-ajaksi minimissään yhtä viikkoa.